onsdag 8 oktober 2008

zarosty pizdeczek




. Wrocilam to robienia swojego on w tym czasie dotykal dlonmi mych piersi. zobacz ogromne chuje. . Nie chcialam tego kucnelam przy nim i zaczelam mu ssac lizalam mu jadra wkladalam je cale do buzi on w tym czasie pisal cos na biurku gdy skonczylam pochylilam sie nad dziennikiem i zobaczylam ze dostalam 5 z malym plusikiem i w tym momencie pouczylam jak cos wchodzi we mnie, zaczal mnie znow posuwac tym razem w tylek, zaczelam krzyczec, chwycil mnie za wlosy i zaczal ciagnac, bylo mi swietnie. playboy ewa gawryluk. . Wiec coz mialam zrobic dolaczylam druga reke i pomalu rozpielam mu spodnie. podrywaczki cycate. . Kazal mi siasc w pierwszej lawce i dal test do rozwiazania pierwsze pytania byly bardzo proste ale przy kolejnych zaczelam miec klopoty , Michal wedrowal po sali, zauwazylam ze zamknal drzwi na klucz, no milo z jego strony pomyslalam nie chce zeby mi przeszkadzano. seks kamera w przebieralni darmowe filmy. . W sumie juz pod koniec semestru mialam ladne ocenki tak ze spokojnie moglam miec 4. lsaki wytrysk na twarz. mloda robi loda fotka, obojniaki, podrywaczki cycate, ramdki, penisy duze zdjecia

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida